Medewerker Personeelsadministratie

Tiem is dé partij die werkt aan een inclusieve arbeidsmarkt voor de regio Zwolle. Wij zijn sterk in sociaal ondernemen en begeleiden mensen voor wie werken niet vanzelfsprekend is. We brengen vraag en aanbod bij elkaar. Wat wij belangrijk vinden? Tiem gelooft in kansen en mogelijkheden. Altijd, voor iedereen. Deel jij deze visie en voel jij de drive om hier aan bij te dragen? Dan heb je geluk, want Tiem is op zoek naar een zelfstandige medewerker voor de afdeling Personeelsadministratie m/v – 32 uur per week.

 

Het team

De Personeelsadministratie wordt aangestuurd door de coördinator en valt onder de afdeling Bedrijfsvoering. Op de afdeling werk je met vijf collega’s. Samen zorg je ervoor dat de in- door- en uitstroom mutaties worden verwerkt voor 1000 medewerkers. Dit geldt voor onze eigen medewerkers én voor SW-medewerkers van andere gemeenten. Je hebt regelmatig contact met de collega’s van de financiële- en salarisadministratie. Maar ook met de afdeling HR en leidinggevenden van overige afdelingen.

 

De functie

Als medewerker Personeelsadministratie werk je arbeidsovereenkomsten uit en stel je brieven op met betrekking tot in-, door- en uitstroom van personeel. Daarnaast werk je digitale personeelsdossiers bij en mutaties in het personeelssysteem. Je vindt het leuk om vragen van collega’s uit te zoeken en te beantwoorden. Nadat je goed ingewerkt bent, worden de werkzaamheden verder uitgebreid. Denk aan de koppeling maken tussen het personeelssysteem en het salarissysteem, controle van mutaties, signaleringen uitzetten en aanvragen behandelen van bijvoorbeeld veiligheidsbrillen.

Naast je eigen werkzaamheden ondersteun je ook je collega’s. Je zoekt graag complexere vraagstukken uit en adviseert de coördinator hierover. Om deze functie goed uit te voeren, heb je ervaring opgedaan in soortgelijk werk. Ben jij die zelfstandige medewerker die hét verschil wil maken op de personeelsadministratie? Solliciteer dan nu.

 

Wij zoeken een medewerker die

  • een MBO-4 diploma heeft richting Personeelsadministratie, HRM of vergelijkbaar;
  • accuraat en zelfstandig werkt;
  • ambitieus is;
  • servicegericht, collegiaal en een echte T(i)eamspeler is;
  • de Nederlandse taal in woord en geschrift goed beheerst;
  • informatie vertrouwelijk weet te behandelen;
  • makkelijk werkt met MS office applicaties;
  • innovatief is en bij veranderingen voorop loopt.

 

 Wij bieden

  • een verantwoordelijke en uitdagende functie, waarin volop ruimte is voor eigen initiatief en ontwikkeling;
  • een enthousiast en veelzijdig team;
  • een informele en prettige werkomgeving;
  • arbeidsvoorwaarden conform de Cao Gemeenten, de functie is gewaardeerd in loonschaal 7;
  • Individueel Keuze Budget van 17,15%, pensioenregeling ABP en een collectieve zorgverzekering;
  • een contract voor de periode van één jaar met perspectief op een vaste aanstelling.

 

Geïnteresseerd

Heb je het gevoel dat deze functie bij jou past en word jij hier enthousiast van? Stuur dan je motivatiebrief met CV vóór 30 november naar vacature@tiem.nl t.a.v. Jeanet Spijker, HR adviseur. Voor vragen over de procedure is Jeanet bereikbaar op (06) 43 22 85 27. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, bel dan met Annemieke van Kuilenburg, Coördinator Personeelsadministratie (06) 27 09 63 89.

Hieronder noemen we de procedure, zodat je hier alvast rekening mee kunt houden:

  • Brievenselectie en uitnodigen geselecteerde kandidaten op 30 november
  • 1e ronde gesprekken maandag 14 december tussen 09.00 en 16.00 uur
  • 2e ronde gesprekken woensdag 16 december tussen 09.00 en 12.00 uur

 

De vacature is zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de interne kandidaat voor.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld